25 september 2013

Breakfast

För några veckor sedan, när jag precis hade börjat på den nya arbetsplatsen stod vi ett gäng tjejer nere på lagret och packade upp varor. Och där var den, till allas förtjusning, världens finaste morgonrock/kimono. Det gick ett ekande woooow genom lagerlokalen när den plockades upp ur sin kartong. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag har nog bannemig haft på mig den varje morgon sedan jag köpte den. Den e så perfekt, så fin, alldeles underbar!

Så mitt tips till er idag e att springa till närmsta Lindex och köpa en, ni kommer inte ångra er.



Frukosten e verkligen mitt favoritmål på dagen, jag kan äta "frukost" till varje måltid, lätt! Synd bara att de flesta lediga morgonar/frukostar får bli i ensamhet då karln alltid äter frulle på träningsanläggningen. Men idag fick förra veckans Hollywoodfru-avsnittet göra mig sällskap, missade det helt förre veckan. Och när jag kollade på gårdagens avsnitt så var jag bara tvungen att kolla vad jag missat ;) Alltså det programmet e ju bara för jäkla roligt!

Nu ska jag och karln iväg på lite ärenden!




1 kommentar:

Sandra Radjabi sa...

Jätte fin morgonrock, du passa super bra i den!