09 oktober 2013

En rosa onsdag

Ligger i soffan och njuter av att bara slö-titta på tv utan en virkning i handen. Det har varit mycket att virka nu i några månader. Men igår postades den sista beställda filten. Jag ska njuta någon dag till sen rycker det nog i virk-fingrarna igen. Jag har så många idéer som jag vill få fart på, så stay tuned!

Imorse ringde växlarklockan 06.10, jäklar vad det e tidigt alltså. Den tiden på dygnet e man knappt människa. Men ett frukost-event på jobbet stod på schemat. Det e en sak av vad jag älskar med min nya butik. Idag fick vi storbesök av Cancerfonden, de talade om hur viktigt det e för oss kvinnor att klämma på våra bröst ;) Finbesök i form utav mor och dotter Billgren också, det e dom som står för årets design av rosabandet. Vi hade även Linda Sundblad i butiken som stod för DJ-andet. En mycket trevlig morgon!

Efter ett par timmars morgonjobb väntade en sväng på stan med Niklas. Vi hittade lite båda två. Men jag fick hejda mig också, för varje plagg jag köpte ekade det i mitt huvud: SPARA TILL NEW YORK! Men några saker kunde jag bara inte låta bli. En jacka från weekday, kärlek vid första ögonkastet. Fyndade även en angora polotröja från Contemporary Reflections. 

Nu ska jag fortsätta med att glo på tv!
På återseende..

Inga kommentarer: