02 oktober 2013

Om dagarna som rinner iväg..

Jag brukar säga att det e en klyscha; dagarna bara rinner iväg. Nej ni, jag får helt ärligt ta tillbaka det. Det e ingen klyscha, det e bara ren sanning. Jag efterlyser härmed några fler timmar på dygnet, tack!

Det e mkt att göra på jobbet, på fredag släpps kollektionen och samarbetet med Matthew Williamsson. Ett rätt trist samarbete om ni frågar mig, om man jämför fjolårets hit med Missoni. Men det e alltid lika kul att jobba dagar som dessa, då det e full fart deluxe! Det e även fullt upp med företaget, beställningarna avlöser varandra och mina stackars virk-skadade fingrar går snart av. Men det e kul när det e fullt ös så jag ska inte vara den som klagar. Ideerna om nya smycken och andra roligheter ligger ständigt och gnager i huvudet. Det e så mycket jag vill göra nu på en gång, helst igår.

Till något helt annat, vi har äntligen bokat vintersemestern. Iår föll vi för New York och Miami, jag hoppas vi inte blir besvikna. Hotellet e även bokat, men bara i NY, Miami får vänta lite till. Och som vi längtar...... Jag kan inte sluta tänka på alla möjligheter till shopping i NY, ge M I G.


Ja, nu vet ni vad det e som tar upp min tid!
På återseende





Inga kommentarer: